دانلود سوالات و مطالب مدارس ابتدایی

دانلود سوالات و مطالب مدارس ابتدایی

دانلود سوالات و مطالب مدارس ابتدایی

دانلود سوالات و مطالب مدارس ابتدایی

1125 - دانلود نگارش جدید مدارس راهنمایی 3.4

دانلود نگارش جدید مدارس راهنمایی 3.4

موارد اصلاحیه در نگارش 3.4.0.0  در ادامه...

کد 1125

نسخه مردادماه سال 1391

عکس زیری از پنجره لاگین برنامه است.

 

دانلود نگارش جدید مدارس راهنمایی 3.4

"عکسهایی از نگارش جدید مدارس راهنمایی"

عکسهایی از نگارش جدید مدارس راهنمایی

بعد از نصب برنامه، حتما بخش بروزآوری پایگاه را اجرا نمایید و توجه نمایید یکبار قبل ازبروز آوری پایگاه ویکبار بعد از بروز آوری پایگاه،اطلاعات خود را ذخیره کنید،حتما این مورد را مد نظر داشته باشید دلیلشم این است که اگر مشکلی پیش آمد اطلاعات قبلیتان از بین نرود.


برای تمامی مدارس لازم است تا با نگارش جدید ، حداقل یکبار پس از تاریخ 91/5/5 سوابق مدرسه خود را به سطح منطقه ارسال نمایند . برای حصول اطمینان از انجام چنین امری هر مدرسه لازم است تا پس از ارسال سوابق نسبت به دریافت تاییدیه وجود سوابق در روی سرور مرکزی وزارت آوپ از طریق بند جدید اضافه شده در بخش نقل و انتقالات  اقدام لازم را بعمل آورد. در غیر اینصورت سیستم مدرسه ای در هنگام ورود به سیستم دائم پیغام هشدار عدم وجود تاییدیه دریافت سوابق را میدهد .


موارد اصلاحیه در نگارش 3.4.0.0

در این نگارش  موضوعات زیر اصلاح و یا اضافه شده است :

الف – در جهت سهولت کار مناطق و پیرو تقاضای خودمسئولین محترم سیستم ها شماره ثبت و تاریخ ثبت از فرم گواهینامة پایان تحصیلات دوره راهنمایی و هم چنین فرم مشخصات فارغ التحصیلان پایه سوم دوره راهنمایی (فرم ب)
از سیستم حذف گردید . ولی در فرم مشخصات فارغ التحصیلان پایه سوم دوره راهنمایی (فرم ب) یک ستون خالی بنام شماره ثبت اضافه گردیده است تا مسئولین مناطق بتوانند به صلاحدید خود شماره ثبت مورد نظر را در این فرم درج نمایند

ب – گزارشات آماری جدیدی در سطح مدرسه و منطقه و استان به بخش گزارشات سیستم اضافه شده است

ج – در ثبت نمرات جهشی امکان معرفی درسی با درج نمره 99 به عنوان درس معاف فراهم گردیده است

د – چاپ کارنامه های سالیانه در سال جاری در جهت صحت عملکرد برای تشخیص دروس تبصره  - عملیات ارسال اطلاعات از مدرسه به سطح منطقه در هنگام بررسی خطاهای اطلاعاتی و همچنین چاپ صحیح محتوای برگه نمرات توصیه نامه تحصیلی همگی احتیاج بسیار مبرم به وجود نتایج صحیحی از کارنامه های سال های گذشته دانش آموزان در سیستم دارند . لذا اکیدا توصیه میگردد که کلیه مدارس یک بار پس از نصب این نگارش و هم چنین بصورت مرتب در فواصل زمانی مشخصی در طول کار با سیستم با ورود به بخش چاپ کارنامه سالیانه یک بار برای تمامی دانّش آموزان در همه سال های تحصیلی و برای همه پایه ها عملیات محاسبه و نمایش کارنامه های سالیانه را انجام دهند

و – برای دانش آموزانی که سوابق سال های گذشته آن ها بطور کامل در سیستم وارد شده است لطفا دروس تبصره معرفی شده در بخش مشخصات دانش آموزان را حتما از سیستم حذف نمایید . در غیر این صورت ممکن است که اختصاص قانون تبصره  به دروس در کارنامه سالیانه با مشکل مواجه شود .

ز – برای دانش آموزان بزرگسالی  که با استفاده از طرح جامع در مدارس متفرقه فقط پایه سوم را امتحان داده و در صورت قبولی فارغ التحصیل دوره راهنمایی تحصیلی شناخته میشوند ولی سابقه ای برای پایه های اول و دوم آنها وجود ندارد به منظور اینکه چاپ فرم توصیه نامه تحصیلی برای آنها با مشکل مواجه نشود در بخش مربوط به چاپ این فرم در سیستم و فقط در مورد مدارس متفرقه تسهیلاتی در این نگارش در سیستم پیش بینی گردیده است .

ح – تغییر عمده در این نگارش نسبت به نگارش های قبلی سیستم اعمال اصلاحاتی در بخش نقل و انتقال اطلاعات مابین مدرسه و منطقه و استان می باشد .

پیرو گزارش اشکالاتی در عملیات نقل و انتقالات بین سیستمهای مدرسه ای و سیستمهای متمرکز منطقه ای و استانی و ستادی  در سیستم تغییراتی در نحوه انجام این عملیات در نگارش اخیر صورت گرفته است تا این مشکلات تا حد امکان مرتفع گردد. برخی از موارد اصلاحیه که قابل مشاهده  برای کاربران می باشد به شرح زیر میباشد:

ح – 1 :  در جهت جلوگیری از ارسال و همچنین ذخیره سازی سوابق که از لحاظ ظاهری دچار خطاهای اطلاعاتی هستند ویا حتی ظاهر سالم دارند ولی در محتوای اطلاعات پس از بررسی معلوم میشود که اطلاعات مفید و سالم و معتبری نیستند و عدم امکان حذف و پاکسازی این سوابق خراب از سیستمهای منطقه ای و استانی ، امکانی در سیستم مدرسه ای تعبیه شده است که در هنگام ارسال سوابق به منطقه سیستم ابتدا این اطلاعات ارسالی را از لحاظ صحت مورد بررسی قرار میدهد.پس از این بررسی در صورت برخورد با اشکال ،این خطاها به کاربر مدرسه نمایش داده می شود تا به نحو مقتضی آنها را رفع نماید. پس از نمایش خطاها سیستم قادر است تا با حذف اینگونه سوابق از فایل ارسالی (و نه حذف از اصل اطلاعات مدرسه ) بقیه اطلاعاتی را که سالم هستند به منطقه ارسال نماید.

ح – 2 - سیستمهای منطقه ای و استانی نیز در لحظه دریافت سوابق از سطح پایین تر مجددا همین بررسی ها را در روی سوابق ارسالی انجام میدهند،ولی این بار اگر سیستم خطائی را مشاهده و گزارش کند کل عملیات دریافت اطلاعات را متوقف کرده و هیچ کدام از سابقه ها دریافت نخواهد شد.

ح – 3 -– در جهت اطمینان از ارسال اطلاعات توسط تمامی مدارس به سطح منطقه و همچنین اطمینان از اینکه این سوابق با نگارش جدید ارسال شده و حتما بدون خطا هستند، برای تمامی مدارس لازم است تا با نگارش جدید و حداقل یکبار پس از تاریخ 91/5/5 سوابق مدرسه خود را به سطح منطقه ارسال نمایند . برای حصول اطمینان از انجام چنین امری هر مدرسه لازم است تا پس از ارسال سوابق نسبت به دریافت تاییدیه وجود سوابق در روی سرور مرکزی وزارت آوپ از طریق بند جدید اضافه شده در بخش نقل و انتقالات  اقدام لازم را بعمل آورد. در غیر اینصورت سیستم مدرسه ای در هنگام ورود به سیستم دائم پیغام هشدار عدم وجود تاییدیه دریافت سوابق را میدهد .

دانلود برنامه در لینک زیر:

 حجم فایل 9.76 مگابایت

 

 

لینک کمکی در زیر

اگر لینک اولی کار نداد از این استفاده کنید

 با عرض معذرت،لینک پایینی مشکل دارد فعلا از لینک دانلود بالایی استفاده شود.