دانلود سوالات و مطالب مدارس ابتدایی

دانلود سوالات و مطالب مدارس ابتدایی

دانلود سوالات و مطالب مدارس ابتدایی

دانلود سوالات و مطالب مدارس ابتدایی

آموزش دانلود از وبلاگهای(اینترنت)

آموزش دانلود از وبلاگها

بعضی از دوستان از طریق بخش نظرات یا بصورت حضوری و تلفن طریقه دانلود از وبلاگها را سوال می کنند که در همینجا آموزش طریقه دانلود را توضیح میدهم.



از هر مطلبی که دوست دارید  بر روی لینک (ادامه مطلب) در زیر آن ...



آموزش دانلود از وبلاگها


بعضی از دوستان از طریق بخش نظرات یا بصورت حضوری و تلفن طریقه دانلود از وبلاگها را سوال می کنند که در همینجا آموزش طریقه دانلود را توضیح میدهم.

من برای دانلود از دانلود منیجر استفاده می کنم و شما تصاویر دانلود منیجر را مشاهده می کنید ولی تقریبا همه شبیه به هم هستند.

پنجره شماره یک

از هر مطلبی که دوست دارید  بر روی لینک (ادامه مطلب) در زیر آن مطلب کلیک کنید تا به صفحه اصلی مطلب و محل لینکهای دانلود راهنمایی شوید،


پنجره شماره یک(تصویر بالا)
بعد بر روی لینکی که دوست دارید(پنجره شماره یک) با موس و کلید سمت چپ موس کلیک کنید.

پنجره شماره دو

 


پنجره شماره دو ظاهر میشود شبیه به عکس بر روی  (دریافت فایل) کلیک کنید.

پنجره شماره چهار

 


پنجره شماره چهار ظاهر می شود که شبیه به عکس بر روی (شروع دانلود) کلیک کنید. زمانیکه که کلیک کردید عملیات دانلود شروع میشود و بستگی به سرعت اینترنت شما دانلود تمام میشود.فقط باید متوجه باشید که فایلی که دانلود کردید در کجای کامپیوتر شما ذخیره میشود اگر کمی حرفه ایی تر میخواهید عمل کنید بعد از پنجره شماره دو ، پنجره شماره سه ظاهر میشود.

پنجره شماره سه

 



در پنجره شماره سه دو پنجره می بینید(شماره یک و دو)

زمانیکه پنجره شماره سه ظاهر شد  اول  بر روی شماره یک شبیه به عکس کلیک کنید تا پنجره شماره دو ظاهر شود در پنجره شماره 2 در جایی که فایل را میخواهید ذخیره کنید معرفی کنید یا قبلا پوشه ایی  بسازید و در این مرحله آنرا مشخص کنید.



 واقعیتش نمی دانم چطوری باید توضیح دهم یعنی(به این شکل) بهتر از این نمی توانم توضیح دهم .چند روز پیش در بخش نظرات پیامی داشتم که کاربر فایلی را لازم داشته و نوشته بود لعنت به دانلود!!! این دانلود چیه؟!!! من این فایل را لازم دارم چرا شما دانلود گذاشته اید؟!!! و غیره هر طوری هم توضیح دادم نگرفت،بهرحال این مطالب خیلی پیش پا افتاده و قدیمی شده سعی کنید از نزدیک از کسانیکه  اطلاع دارند  سوال کنید در عرض چند دقیقه همه را یاد می گیرید وقتی که از نزدیک و حضوری توضیح داده شود هم خیلی آسونتر است و هم خیلی سریع یاد می گیرید . این نکته را هم مد نظر داشته باشید کلا در اینترنت مخصوصا اینترنت نفتی و لاک پشتی ما ایرانیهای از همه چی عقب افتاده ، که هزار نوع مشکل داریم از سرعت اینترنت و قطعیهای مکرر و کلاهبرداریهای آی اس پی ها مشکلات سرورها وبلاگها ، هک کردن همدیگر ، رقابت ناسالم سرورها ی وبلاگها ،هم بر مشکلات افزوده شده است.

شما برای اینکه یک مطلب از اینترنت دانلود یا مشاهده کیند باید موارد زیر مهیا باشد.

1- خط تلفن شما سالم و بدون هیچگونه اتصالی ، پارازیتی باشد.

2- اینترنتی که خریداری کرده اید طبق قرارداد به شما داده شود و هیچگونه زرنگ بازی در آن نباشد!!! (که حتما هست).

3-مودم و سخت افزار و نرم افزار و تنظیمات کامپتوی هیچ گونه مشکلی نداشته باشد.

4- وبلاگی یا سایتی هم که می خواهید فایلی از آن دانلود یا مشاهده کنید  در اون لحظه مشکلی نداشته باشد.(سرورها مرتب همدیگر راهک می کنند یا برای هم مشکل درست می کنند)

5- محلی یا سروری که فایل در آن ذخیره شده هیچ گونه مشکلی نداشته باشد. و و و ...

اگر شما بر روی لینکی کلیک می کنید و به هر دلیلی نمی توانید فایل را دانلود کنید مشکل از مدیر وبلاگ نیست یا کسی شما را سرکار نزاشته ، مشکل یکی از موارد 1 تا 5 است ولی خیلی سریع(با عرض معذرت) دنبال رکیکترین ....... می گردیم و نشان میدهیم که ......                 خوش باشید.






برچسب:

آموزش دانلود از وبلاگها، آموزش دانلود، آموزش دانلود از اینترنت، دانلود منیجر، پنجره، دریافت فایل، کلیک کنید، طریقه دانلود از وبلاگها، علیرضا گوهری،وبلاگ علیرضا گوهری،طریقه دانلود، طریقه دانلود از اینترنت،